Zamówienie realizujemy w ciągu 24h od zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
Opóźnienia są spowodowane brakiem towaru na magazynie. Jeśli towar nie wyjdzie w ciągu 48h, wysyłamy informacje do Klienta.
Paczki wysyłamy kurierem GLS lub Inpost. Są najczęściej dostarczane na drugi dzień roboczy pod wskazany adres lub na dzień roboczy kolejny.
O statusie, wysyłce zamówienia Klient jest informowany na bieżąco. Od przewoźnika otrzymujecie nr przesyłki oraz link do jej śledzenia.
W przypadku zamówień na surowce w opakowaniach zbiorczych 25kg, na zamówienie czas realizacji zamówienia może wydłużyć się o kilka dni.
Dane do przelewu:
CATARINA CONTRACT Sp. z o.o.
Rolnicza 15
42-240 Rudniki
ING Bank Śląski Bank Śląski:
PLN 26 1050 1142 1000 0090 3238 0264
EURO 04 1050 1142 1000 0090 3238 0272
numer SWIFT INGBPLPW
Dział realizacji zamówień/ wysyłka:
605 060 089
W związku ze zmianą przepisów z dniem 01.01.2020r. w zakresie fiskalizacji sprzedaży dotyczącej wystawiania faktur do paragonów informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi, w przypadku sprzedaży towarów lub usług, zewidencjonowanych przy zastosowaniu kasy rejestrującej, potwierdzonej paragonem fiskalnym, fakturę na rzecz podatnika wystawia się wyłącznie, jeżeli paragon potwierdzający dokonanie tej sprzedaży zawiera numer NIP nabywcy towaru lub usługi.